Chemiedidaktik
Start Staff Projects Publications Contact Imprint

Unilogo Uni Bremen Unilogo Fachbereich 2 

German pages

Didactics of Chemistry - Projects

Back to projects

Advertising as motivating and cometency -oriented media for science teaching

Period: 01.09.2011 - 26.05.2015
Project management: Dr. Nadja Belova
Financing: Kooperation mit dem Projekt PROFILES (EU-FP7)
Cooperation: Prof. Dr. Shu-Nu Chang Rundgren (Universität Karlstad, SE)
Members: Dr. Nadja Belova


Publications:


Article in journals
Belova, Nadja; Marks, Ralf; Eilks Ingo: Aufgaben für das ganze Kompetenzspektrum: Beispiel Parabene. In: Praxis der Naturwissenschaften Chemie in der Schule 63(1) (2014), 21-24
Article in proceedings
Belova, Nadja; Eilks, Ingo: Werbung im naturwissenschaftlichen Unterricht. In: S. Bernholt (Hrsg.), Naturwissenschaftliche Bildung zwischen Science und Fachunterricht, Münster: Lit (2014), 492-494 Link

Last change: 18.4.2023