Publikationen:
Zeitschriftenartikel |
Belova, Nadja; Eilks, Ingo: German teachers' views on promoting scientific media literacy by using advertising in the science classroom. In: International Journal of Science and Mathematics Education, 14 (2016), 1233-1254 |
Belova, Nadja; Affeldt, Fiona; Eilks, Ingo: Using advertising as a teaching and learning medium in the science classroom. In: School Science Review, 97(361) (2016), 86-92 |
Belova, Nadja; Chang Rundgren, Shu-Nu; Eilks, Ingo: Advertising and science education - A multi-perspective review of the literature. In: Studies in Science Education, 51(2) (2015), 169-200 |
Belova, Nadja; Eilks, Ingo: Learning with and about advertising in chemistry education with a lesson plan on natural cosmetics - A case study. In: Chemistry Education Research and Practice, 16 (2015), 578-588 |
Belova, Nadja; Affeldt, Fiona; Eilks, Ingo: Von der Werbung zum Arbeitsblatt - Beispiel Biokunststoffe. In: Praxis der Naturwissenschaften Chemie in der Schule, 64(5) (2015), 33-35 |
Belova, Nadja; Marks, Ralf; Eilks Ingo: Aufgaben für das ganze Kompetenzspektrum: Beispiel Parabene. In: Praxis der Naturwissenschaften Chemie in der Schule 63(1) (2014), 21-24 |
Belova, Nadja; Eilks, Ingo: Lernen über Werbung: Und wer hinterfragt den Inhalt?. In: GW Unterricht, 33 (133) (2014), 18-25 |
Belova, Nadja; Eilks, Ingo: Promoting societal-oriented communication and decision making skills by learning about advertising in science education. In: Centre of Educational Policy Studies Journal (2014), 31-49 |
Link
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Belova, Nadja; Eilks, Ingo: Werbung im naturwissenschaftlichem Unterricht: Informationsquelle, Kontextualisierung oder Beitrag zur Medienerziehung?. In: Der Mathematische und Naturwissenschaftliche Unterricht, 67 (2014), 77-83 |
Artikel in Tagungsbänden |
Belova, Nadja; Eilks, Ingo: Werbung im naturwissenschaftlichen Unterricht. In: S. Bernholt (Hrsg.), Naturwissenschaftliche Bildung zwischen Science und Fachunterricht, Münster: Lit (2014), 492-494 |
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